Як оформити субсидію онлайн: покрокова інструкція
Сьогодні оформити субсидію можна через мережу Інтернет.
Для цього потрібно:
1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України (https://www.msp.gov.ua/ ) у рубрику «Е-Сервіси»
2. У рубриці «Е-Сервіси» обираємо «Субсидії»
3. Нас автоматично переводить на сайт https://subsidii.mlsp.gov.ua/ ), де потрібно заповнити форму, а саме обрати 1 з трьох способів реєстрації.
На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії, Заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу
Крок 1
(мал. 1)
У разі обрання «реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.
У разі обрання «реєстрація або вхід за адресою електронної пошти» зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести у орган соціального захисту).
Крок 2
Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:
- Заяви про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку),
- Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії
(мал.2)
(мал. 3)
Крок 3
Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних, та подати документ.
Результат
В результаті на електронну адресу надійде повідомлення:
1) вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Її номер – 1111111111111.
Про всяк випадок збережіть його.
2) Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який ви зазначили при заповненні електронної форми.
3) У разі, якщо ви не використовували електронного цифрового підпису, вам доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.
4) Найближчим часом наші співробітники зв’яжуться з вами, аби узгодити дату і час вашого візиту.
5) До цього листа також додані копії поданих вами документів.
- Деталі
- Перегляди: 11
До уваги отримувачів державних допомог, житлової субсидії та пільг
Враховуючи важливість соціальної підтримки вразливих категорій населення в частині оплати за житлово- комунальні послуги в умовах проведення адміністративно-територіальної реформи угрудні 2020 року Урядом прийнято постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 № 1282 та від 23 грудня 2020 № 1324, якими внесено зміни до Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 № 848 (зі змінами), Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 2003 № 117, Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 № 373 (зі змінами), Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 № 250 (зі змінами), Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 № 1751, Порядку обчислення середньомісячного сукупного доходу сім’ї (домогосподарства) для усіх видів державної соціальної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 № 632, постанови Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 № 409 „Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування”та постанови Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2020№ 1324 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України».
Відповідно до зазначених змін з 1 листопада 2020 року:
1) житлова субсидія може призначатися:
- на загальних підставах особам, які набули право власності на житло протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії, зокрема, шляхом успадкування, та особам, які не мають доходів і відповідно до законодавства звільнені від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (на сьогодні житлова субсидія їм може призначатися лише за рішенням комісії);
- за рішенням комісії домогосподарствам, у складі яких є особи, що офіційно працюють за кордоном у країнах, з якими Україною не укладено договорів про соціальне забезпечення, або перебувають за кордоном у період догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку/
2) житлова субсидія не призначається, якщо загальна площа житлового приміщення перевищує 130 кв. метрів для квартир у багатоквартирному будинку, 230 кв. метрів для індивідуальних будинків (крім житлових приміщень дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей, багатодітних сімей, сімей, у яких на початок місяця, з якого призначається субсидія, проживають троє і більше дітей, з урахуванням тих, над якими встановлено опіку чи піклування).
Звертаємо увагу, що відтепер соціальний норматив (окрім встановлених органами місцевого самоврядування тарифів на послуги з централізованого опалення (або на послуги з постачання теплової енергії) для населення, в межах яких держава надає громадянам пільги або субсидії на оплату послуги з постачання теплової енергії (для потреб централізованого або автономного опалення) становить 0,0383 Гкал на 1 м2 опалюваної площі на місяць в опалювальний період, в незалежності обладнані чи ні житлові будинки вузлами комерційного обліку та/або розподільного обліку.
Крім того, скасовано застосування граничного місячного соціального нормативу в межах яких держава надає громадянам пільги або субсидії на оплату комунальних послуг для дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, а також сімей, в яких проживають троє і більше дітей, враховуючи тих, над якими встановлено опіку чи піклування.
Передбачена можливість призначення на загальних підставах житлових субсидій, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та допомоги на дітей одиноким матерям особам, яким надається допомога по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, без вимоги обов’язковості сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому від мінімального, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи, при призначенні цих видів державної допомоги.
При цьому, при обчисленні розміру житлових субсидій, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та допомоги на дітей одиноким матерям враховувати до середньомісячного сукупного доходу зазначених осіб, а також осіб, які отримують щомісячну компенсаційну виплату, призначену непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, фактично отриманих такими особами доходів.
Крім того, відтепер до середньомісячного сукупного доходу осіб, яким надаються державні допомоги, розміру призначеної їм житлової субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу, враховуватися не буде.
З 1 січня 2021 року управління соціального захисту населення Дубровицької РДА приймають від громадян документи для призначення державних допомог, пільг, субсидій тільки через пошту або в електронній формі. Подати заяву на призначення субсидії в електронному вигляді можливо через сайт Мінсоцполітики в розділі Е-сервіси за цим посиланням https://subsidii.mlsp.gov.ua/
- Деталі
- Перегляди: 15
Зі світлим християнським святом — Богоявленням Господнім!
Дорогі земляки!
Від щирого серця вітаю всіх зі світлим християнським святом — Богоявленням Господнім!
У цей святковий зимовий день бажаю миру, здоров’я, сімейного затишку та злагоди вам і вашим родинам! Нехай священна Йорданська вода очистить наші душі від усіх тривог і негараздів, а Господь наповнить життя радістю і світлом, обдарує міцним здоров’ям та довголіттям.
Христос Хрещається!
З повагою міський голова Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ
- Деталі
- Перегляди: 17
29.01.2020 року о 11:00 в сесійному залі відбудеться засідання виконавчого комітету
- Деталі
- Перегляди: 6295
Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади заступника начальника Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради
Відповідно до розпорядження міського голови від 14.01.2021 року №6-к «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади заступника начальника Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради»,Дубровицька міська радамісце знаходження: 34100, Рівненська область, м. Дубровиця, вул. Воробинська, 4, тел.03658-2-02-31, оголошує конкурс на заміщення вакантної посади заступника начальника Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради.
Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається начальником організаційно-правового відділу міської ради.
Вимоги до претендентів:
освіта вища не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю : гуманітарна або культура, стаж роботи за фахом в галузі освіти або культури не менше 3-х років, навички роботи на персональному комп’ютері, вільне володіння державною мовою.
Бажаючі взяти участь у конкурсі подають такі документи:
заяву про участь у конкурсі (додається);
заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, а також копію трудової книжки для підтвердження необхідного та належного стажу роботи;
копію документа, який посвідчує особу;
копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”. (вид декларації: декларація «кандидата на посаду»).
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення даного оголошення, а саме: до 14 лютого 2021 року включно, вул. Воробинська, 4 (начальник організаційно-правового відділу виконкому міської ради кабінет №207 ).
Дата проведення конкурсу: 16 лютого 2021 року о 11.00год в приміщення Дубровицької міської ради за адресою: м.Дубровиця, вул Воробинська,4
Довідки за телефоном: 2-02-31.
Міський голова Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ
- Деталі
- Перегляди: 48
єМалятко
єМалятко — комплексна послуга для батьків новонароджених. За однією заявою, поданою онлайн, можна зареєструвати народження дитини та отримати до 9-ти державних послуг від різних органів влади, потрібних при народженні дитини.
Детальна інформація за посиланням.
- Деталі
- Перегляди: 57
Про скликання четвертої позачергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання
УКРАЇНА
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ
ДУБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
міського голови
від 31 грудня 2020 року № 23
Про скликання четвертої позачергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання
Відповідно до ст.42, 46, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та регламенту міської ради:
- Скликати четверту позачергову сесію Дубровицької міської ради восьмого скликання 05 січня 2021 року об 11.00 годині у залі засідань Дубровицької районної державної адміністрації.
- На розгляд четвертої позачергової сесії винести питання:
1. Про затвердження порядку денного четвертої позачергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання.
Доповідає:Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ – міський голова.
2. Про створення комунального закладу «Центр надання соціальних послуг» Дубровицької міської ради, затвердження Положення про центр надання соціальних послуг Дубровицької міської ради та вжиття заходів щодо його державної реєстрації.
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
3. Про затвердження актів приймання-передачі та безоплатне прийняття закладів освіти і майна, що знаходиться у них на балансі,із спільної власності територіальних громад Дубровицького району у комунальну власність Дубровицької міської ради.
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
3. Організаційно-правовому відділу міської ради довести до відома депутатів день і час проведення пленарного засідання та орієнтовний порядок денний четвертої позачергової сесії міської ради восьмого скликання.
4. Розпорядження про скликання четвертої позачергової сесії оприлюднити на сайті Дубровицької міської ради.
5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ
- Деталі
- Перегляди: 84
З Різдвом Христовим!
Шановна релігійна громадо парафії Іоанна Хрестителя Римо-Католицької Церкви Дубровиці, щиро вітаю вас з світлим та радісним святом – Різдвом Христовим!
Сердечно бажаю всім міцного здоров’я, достатку, родинного тепла, добрих і вірних друзів на життєвій дорозі, Божого благословення на нові задуми і звершення.
Нехай світло Різдвяної Зірки зігріє кожну домівку, запалить у кожному серці вогонь Віри, Надії та Любові!
З повагою міський голова Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ
- Деталі
- Перегляди: 104
Протокол №78
- Деталі
- Перегляди: 169
Про скликання третьої чергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання
УКРАЇНА
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ
ДУБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
міського голови
від 11 грудня 2020 року № 22
Про скликання третьої чергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання
Відповідно до ст.42, 46, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та регламенту міської ради:
- Скликати третю чергову сесію Дубровицької міської ради восьмого скликання 24 грудня 2020 року об 11.00 годині у залі засідань Дубровицької районної державної адміністрації.
- На розгляд третьої сесії винести питання:
1. Про затвердження порядку денного третьої чергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання.
Доповідає:Микульський Б.М. – міський голова.
2.Про внесення змін до міського бюджету на 2019 рік.
Доповідає:Ірина ВЕЛИКА – начальник фінансово-економічного відділу.
3. Про внесення змін до рішення Мочулищенської сільської ради «Про сільський бюджет на 2020 рік».
Доповідає:Ірина ВЕЛИКА – начальник фінансово-економічного відділу.
4. Про внесення змін до рішення Осівської сільської ради «Про сільський бюджет на 2020 рік».
Доповідає:Ірина ВЕЛИКА – начальник фінансово-економічного відділу.
5. Про внесення змін до рішення Бережницької сільської ради «Про сільський бюджет на 2020 рік».
Доповідає:Ірина ВЕЛИКА – начальник фінансово-економічного відділу.
6. Про внесення змін до рішення міської ради від 04 вересня 2020 року №1011 «Про затвердження Переліків першого та другого типу об’єктів комунального майна Дубровицької міської радидля передачі майна в оренду на аукціоні та без проведення аукціону».
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
7. Про надання згоди на прийняття підприємств, установ, організацій, закладів, а також майна із спільної власностітериторіальних громад району до комунальної власності Дубровицької міської ради
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
8. Про внесення змін до рішення Дубровицької міської ради №31 від 10.12.2020 «Про створення відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради,затвердження Положення та вжиття заходівщодо його державної реєстрації».
Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
9. Про Програму розвитку житлово-комунального господарства на території Дубровицької міської ради на 2021 рік.
Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
10. Про затвердження Програми розвитку дорожнього руху на території Дубровицької міської ради на 2021 рік.
Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
11. Про Програму збереження архівних фондів ліквідованих підприємств на території Дубровицької міської ради на 2021 - 2025 роки.
Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
12.Про цільову Програму газифікації населених пунктів на території Дубровицької міської ради на 2021 рік.
Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
13.Про програму створення і утримання місцевих пожежних команд на території Дубровицької міської ради на 2021 – 2025 роки.
Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
14. Про Програму військово - патріотичного виховання та підготовки молоді до служби в Збройних Силах України на території Дубровицької міської ради на 2021-2025 роки.
Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
15.Про програму забезпечення мобілізаційної підготовки та оборонної роботи на території Дубровицької міської ради на 2021-2025 роки.
Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
16. Про Програму забезпечення пожежної, техногенної та природної безпеки на території Дубровицької міської ради на 2021 – 2025 роки.
Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
17. Про Програмуохорони навколишнього природного середовища на території Дубровицької міської ради на 2021 рік
Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
18. Про Програмуфінансової підтримкизакладів охорони здоров”я, які знаходяться на території Дубровицької міської ради на 2021-2022 роки.
Доповідає:Микола КУХАРЕЦЬ – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
19. Програма удосконалення надання медичної допомоги хворим з хронічною нирковою недостатністю, що отримують програмний гемодіаліз та після трансплантації донорської нирки, які проживають на території Дубровицької міської ради на 2021 – 2023 роки.
Доповідає:Микола КУХАРЕЦЬ – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
20. Програма «Здоров’я дітей Дубровиччини»на 2021-2025 роки.
Доповідає:Микола КУХАРЕЦЬ – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
21. Про програму «Ветеран» на території Дубровицької міської ради на 2021-2025 роки
Доповідає:Микола КУХАРЕЦЬ – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
22. Про Програму розвиткуфізичної культури і спортуна території Дубровицької міської ради.
2021- 2023 роки.
Доповідає:Микола КУХАРЕЦЬ – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
23. Програма соціального захисту населення Дубровицької міської ради на 2021 рік.
Доповідає:Оксана КРАГЛЕВИЧ – керуюча справами виконавчого комітету міської ради.
24. Програма культурно-мистецьких заходів, відзначення державних, національних та релігійнихсвят, підтримки особистостей, трудових колективів та громадських організацій на території Дубровицької міської ради на 2021 рік.
Доповідає:Оксана КРАГЛЕВИЧ – керуюча справами виконавчого комітету міської ради.
25.Про встановлення розміру вартості харчування дітей для закладів дошкільної освіти та батьківської плати за харчування дітей.
Доповідає:Оксана КРАГЛЕВИЧ – керуюча справами виконавчого комітету міської ради.
26. Програма забезпечення участі Дубровицької міської ради в Асоціації міст України на 2021 – 2025 роки.
Доповідає:Микола ГОДУНКО – секретар міської ради.
27. Про міську Програму по охороні громадського порядку на 2020 рік.
Доповідає:Микола ГОДУНКО – секретар міської ради.
28. Про затвердження Програми розвитку земельних відносин на території Дубровицької міської ради на 2021-2025 роки.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.
29. Про міську Програму соціально-економічного та культурного розвитку міста Дубровиці на 2020 рік
Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
30. Про міський бюджет на 2021 рік.
Доповідає:Ірина ВЕЛИКА – начальник фінансово-економічного відділу.
31. Про план роботи міської ради на 2021 рік.
Доповідає:Микола ГОДУНКО – секретар міської ради.
32. Про прийняття земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність Дубровицької міської ради.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.
33. Про погодження технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки комунальної власності кадастровий номер
5621810100:01:015:0139.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.
34. Різне.
3. Організаційно-правовому відділу міської ради довести до відома депутатів день і час проведення пленарного засідання та орієнтовний порядок денний третьої сесії міської ради сьомого скликання.
4. Розпорядження про скликання третьої сесії оприлюднити на сайті Дуровицької міської ради.
5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ
- Деталі
- Перегляди: 147
З професійним святом - Днем Збройних Сил України

- Деталі
- Перегляди: 277
Оголошення
10 грудня 2020 року об 11:00 годині відбудеться 2 сесія Дубровицької міської ради восьмого скликання.
УКРАЇНА
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ
ДУБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
міського голови
від 27 листопад 2020 року № 20
Про скликання другої чергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання
Відповідно до ст.42, 46, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та регламенту міської ради:
- Скликати другу чергову сесію Дубровицької міської ради восьмого скликання 10 грудня 2020 року об 11.00 годині у залі засідань Дубровицької районної державної адміністрації.
- На розгляд другої сесії винести питання:
1.Про затвердження порядку денного другоїчергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання.
Доповідає:Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ – міський голова.
2.Про дострокове припинення повноважень депутата Дубровицької міської ради восьмого скликання Кухарця М.М.
Доповідає:Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ – міський голова.
3.Про внесення змін до рішення міської ради № 11 від 25 листопада 2020 року «Про постійні комісії Дубровицької міської ради».
Доповідає:Годунко М.М. – секретар міської ради.
4.Про регламент роботи Дубровицької міської ради.
Доповідає:Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ – міський голова.
5.Про план діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів на 2021 рік.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
6.Про роботу правоохоронних органів по дотриманню правопорядку і попередженню правопорушень на території Дубровицької міської ради.
Доповідає: Андрій СЕМЕНЧУК – дільничний офіцер поліції сектору превенції Дубровицького ВП Сарненського ВП ГУНП в Рівненській області.
7.Про структуру виконавчих органів ради, загальну чисельність апарату ради та виконавчих органів Дубровицької міської ради.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
8.Про затвердження на посаду старости с.Сварицевичі, с.Зелень, с.Лісове, с.Озерськ
Доповідає:Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ – міський голова.
9.Про затвердження на посаду старости с.Селець, с.Ясинець, с.Лютинськ, с.Мочулище, с.Острівці, с.Крупове
Доповідає:Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ – міський голова.
10.Про затвердження на посаду старости с.Трипутня, с.Вільне, с.Грані, с.Залішани, с.Кривиця, с.Літвиця, с.Нивецьк, с.Грицьки, с.Працюки.
Доповідає:Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ – міський голова.
11.Про затвердження на посаду старости с.Берестя, с.Соломіївка, с.Орв’яниця, с.Кураш.
Доповідає:Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ – міський голова.
12.Про затвердження на посаду старости с.Бережниця, с.Підлісне, с.Білаші, с.Осова.
Доповідає:Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ – міський голова.
13.Про затвердження на посаду старости с.Колки, с.Порубка, с.Заслуччя, с.Велюнь, с. Загребля.
Доповідає:Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ – міський голова.
14.Про затвердження на посаду старости с.Залужжя, с.Узлісся, с.Бережки, с.Великі Озера, с.Великий Черемель, с.Шахи, с.Різки
Доповідає:Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ – міський голова.
15.Про виготовлення гербових номерних печаток старостам Дубровицької міської ради.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
16.Про покладання обов’язків із вчинення нотаріальних дій, проведення державної реєстрації актів цивільного стану, вчинення дій щодо ведення погосподарського обліку та видачу документів, в обсягах, що відповідає чинному законодавству.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
17.Про внесення змін до рішення міської ради від 25 листопада 2020 року № 10 «Про утворення виконавчого комітету Дубровицької міської ради та затвердження його персонального складу».
Доповідає:Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ – міський голова.
18.Про створення Фінансового відділу Дубровицької міської ради, затвердження Положення про Фінансовий відділ та вжиття заходів щодо його державної реєстрації.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
19.Про створення відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради,затвердження Положення та вжиття заходівщодо його державної реєстрації.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
20.Про початок реорганізації Бережківської сільської ради шляхом приєднання до Дубровицької міської ради.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
21.Про початок реорганізації Бережницької сільської ради шляхом приєднання до Дубровицької міської ради.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
22.Про початок реорганізації Берестівської сільської ради шляхом приєднання до Дубровицької міської ради.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
23.Про початок реорганізації Великоозерянської сільської ради шляхом приєднання до Дубровицької міської ради.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
24.Про початок реорганізації Велюнської сільської ради шляхом приєднання до Дубровицької міської ради.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
25.Про початок реорганізації Лютинської сільської ради шляхом приєднання до Дубровицької міської ради.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
26.Про початок реорганізації Мочулищенської сільської ради шляхом приєднання до Дубровицької міської ради.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
27.Про початок реорганізації Нивецької сільської ради шляхом приєднання до Дубровицької міської ради.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
28.Про початок реорганізації Осівської сільської ради шляхом приєднання до Дубровицької міської ради.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
29.Про початок реорганізації Сварицевицької сільської ради шляхом приєднання до Дубровицької міської ради.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
30.Про початок реорганізації Селецької сільської ради шляхом приєднання до Дубровицької міської ради.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
31.Про початок реорганізації Залузької сільської ради шляхом приєднання до Дубровицької міської ради.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
32.Про початок реорганізації Колківської сільської ради шляхом приєднання до Дубровицької міської ради.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
33.Про початок реорганізації Лісівської сільської ради шляхом приєднання до Дубровицької міської ради.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
34.Про початок реорганізації Соломіївської сільської ради шляхом приєднання до Дубровицької міської ради.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
35.Про початок реорганізації Трипутнянської сільської ради шляхом приєднання до Дубровицької міської ради.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.
36.Про внесення змін до міського бюджету на 2020 рік.
Доповідає:Ірина ВЕЛИКА – начальник фінансово-економічного відділу.
37.Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки Квартирно-експлуатаційному відділу м.Рівне Міністерства оборони України у постійне користування в м. Дубровиця, вул.Воробинська,10а.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.
38.Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) громадянам.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.
39.Про затвердження проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність громадянам в м.Дубровиця.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.
40.Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в м. Дубровиця, вул.Грушевського,8.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.
41.Про надання дозволу гр.Коржику Ф.І. на виготовлення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність в м.Дубровиця, вул.Миру,158.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.
42.Про надання дозволу гр.Краську В.О. на виготовлення проєктуземлеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність в м.Дубровиця, вул.Нова,92д.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.
43.Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність шляхом викупу для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) в м.Дубровиця вул.Горинська,36.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.
44.Про продаж земельної ділянки гр.Єсіпову Д.В. в м.Дубровиця, вул.Березова,152.
Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.
45.Про надання згоди на прийняття від відділу освіти Дубровицької районної державної адміністрації будівлі Центру позашкільної освіти по вул. 1000-ліття Дубровиці, 3 та будівлі відділу освіти по вул. Поштовій, 11 у комунальну власність Дубровицької міської ради.
Доповідає: Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу
46.Різне.
3.Організаційно-правовому відділу міської ради довести до відома депутатів день і час проведення пленарного засідання та орієнтовний порядок денний другої чергової сесії міської ради восьмого скликання.
4.Розпорядження про скликання другої черговоїсесії оприлюднити на сайті Дуровицької міської ради.
5.Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ
- Деталі
- Перегляди: 430
Сторінка 1 із 61