ОГОЛОШЕННЯ

         Виконавчий комітет Дубровицької міської ради доводить до відома, що згідно із внесеними змінами до статей 42 та 135 Житлового кодексу Української РСР громадяни,  які перебувають на квартирному обліку, зможуть поліпшити свої житлові умови в разі внесення їх до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

        Єдиний державний реєстр являє собою автоматизовану інформаційну систему збору, накопичення, надання, захисту та обліку інформації про громадян, які потребують поліпшення житлових умов. Запровадження реєстру забезпечить прозорість ведення обліку громадян та громадський контроль за розподілом і наданням житла. Крім того, він дозволить також чітко визначити житлові зобов’язання держави і врахувати їх при підготовці планових показників державного та місцевого бюджетів.

На квартирному обліку у виконкомі Дубровицької міської ради перебувають 127 сімей, однак не всі надали відповідні документи для заповнення Форм подання інформації до Єдиного державного реєстру, дані громадяни  не будуть мати можливості взяти участь в жодній державній програмі щодо поліпшення своїх житлових умов і саме по собі перебування на квартирному обліку без проходження перереєстрації та надання відповідної інформації не буде мати сенсу. Пропонуємо черговикам, які не пройшли перереєстрацію,  терміново подати до виконавчого комітету Дубровицької міської ради (вул.Воробинська, 4, каб.206) у робочі дні з 09-00 до 13-00 та з 14-00 до 18-00 такі документи:

1. Заяву про бажання у подальшому перебувати на квартирному обліку окремо від інших (колишніх) членів сім’ї ( у разі тривалого перебування на квартирному обліку, під час якого діти стали дорослими та створили свої сім’ї; або у разі припинення шлюбу); заяву про взяття на квартирний облік та включення до облікової справи нових членів сім’ї (чоловіка, дружини, народжених дітей).

2. Довідку з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію (прописку).

3. Копію договору найму (оренди) житлового приміщення, у разі наймання житла.

4. Копії сторінок паспортів (сторінки 1, 2 та всі сторінки з позначками про реєстрацію) заявника та дорослих членів його сім’ї, копію свідоцтва про одруження, копії свідоцтва чи рішення суду про розірвання шлюбу, копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей,  копію документа, що підтверджує зміну прізвища чи по батькові.

5. У разі проживання у приватному житлі - копію технічного паспорту квартири або копії сторінок технічного паспорту будинку (план будинку та експлікацію).

6. Копію будинкової книги.

7. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера заявнику та членам його сім’ї.

8. Довідку з місця навчання заявника або членів його сім’ї (у разі вибуття на навчання до іншого населеного пункту).

9. Довідку про перебування на квартирному обліку за місцем роботи заявника та дорослих членів його сім’ї.

10. Копію документа, який підтверджує право на отримання житлової пільги.

Разом із копіями необхідно подавати оригінали документів, які будуть повернуті після завірення копій. Довідки за телефоном: (03658) 2-19-98.

 

Міський голова                                                                      А.Кузьмич