Дубровицька міська рада
Toggle Navigation
Menu
  • Міський голова
  • Контакти
  • Місцеві податки та збори
  • Правила благоустрою міста Дубровиці
  • Головна сторінка
  • Виконком
    Виконком
    • Склад виконкому
    • Заступники міського голови
    • Керуюча справами виконкому
    • Регламент виконкому
  • Дубровицька міська рада
    Дубровицька міська рада
    • Регламент міської ради
    • Секретар ради
    • Склад депутатського корпусу
    • Депутатські постійні комісії
    • План роботи
  • Виконавчий апарат ради
    Виконавчий апарат ради
    • Фінансово-економічний відділ
    • Організаційно-правовий відділ
    • Сектор з питань містобудування, архітектури та земельних відносин
  • Графік прийому громадян
  • Нормативні акти
    Нормативні акти
    • Розпорядження міського голови
    • Рішення виконкому
    • Рішення міської ради
    • Проекти рішень міської ради
    • Проекти рішень виконкому
    • Протоколи сесій міської ради
  • Регуляторна політика
    Регуляторна політика
    • Річні плани підготовки регуляторних актів
    • Проекти регуляторних актів
    • Регуляторні акти
    • Звіти міського голови про здійснення державної регуляторної політики
  • Соціально-економічний розвиток міста
    Соціально-економічний розвиток міста
    • Міський бюджет
    • Міські програми
    • Діючі тарифи
    • Стратегія розвитку
  • Комунальні служби та підприємства міста
    Комунальні служби та підприємства міста
    • КП "Будинкоуправління"
    • КП "Ринок"
    • КП "Міськводоканал"
    • КП "Готель "Дружба""
    • КП "Міське БТІ"
  • Освітні заклади
    Освітні заклади
    • ДНЗ №1
    • ДНЗ №4
    • ДНЗ №5
  • Інфраструктура міста
    Інфраструктура міста
    • Готель
    • Медичні заклади та аптеки
    • ВІдділення банків
    • Заклади ресторанного типу
    • Перукарні
    • Рух громадського транспорту
  • ФК "Дубровиця"
  • Спорт
  • Адміністративні послуги
  • Оголошення
  • Новини
  • Податкова інформує
  • ТВК інформує
  • ОСББ
  • Запобігання корупції
  • Інформація з кадрових питань
  • Доступ до публічної інформації
    Доступ до публічної інформації
    • Закон України "Про доступ до публічної інформації"
    • Порядок реалізації права на доступ до публічної інформації
    • Зразки заяв
    • Розмір витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію
    • Список громадян м.Дубровиця які потребують покращення житлових умов
    • Земельні відносини
    • Звіти міського голови перед громадськістю
  • Оренда комунального майна
  • Публічні закупівлі
    Публічні закупівлі
    • Електронні закупівлі на PROZORRO
    • Планування закупівель
Расписка при продаже квартиры, образец - fortstroi.com.ua
Информация о недвижимости - comintour.net
Чем штукатурят газобетон, смотрим на странице http://stroidom-shop.ru Как вылечить грыжу живота описано тут - https://gryzha.kiev.ua

Авторизація

  • Забули свій логін?
  • Забули свій пароль?

Архів статтей

  • серпня, 2015
  • липня, 2015
  • червня, 2015
  • травня, 2015
  • квітня, 2015
  • березня, 2015
  • лютого, 2015
  • січня, 2015
  • грудня, 2014
  • листопада, 2014
  • жовтня, 2014

Статистика

Офіційні сайти

 

 

З метою вшанування пам'яті загиблого воїна - захисника України Максима Абрамовича на території Дубровицької міської ради оголошено дні жалоби.

 
Деталі
Опубліковано: 28 березня 2021
Перегляди: 77

На Сході загинув боєць з Дубровиці

Дубровицька громада з великим болем сприйняла сумну звістку: на Сході загинув боєць з Дубровиці Максим Абрамович 1994 року народження, розумний, щирий, відповідальний, небайдужий, Патріот України.
Максим навчався в Дубровицькій ЗОШ №2, був гарним учнем, активним спортсменом, вихованцем школи «Бойового гопака» та представляв нашу Дубровичину на різних змаганнях. Навчався в Харківському університеті. З 2017 по 2020 рік проходив службу в Збройних Силах за контрактом та брав участь в бойових діях в зоні АТО. В грудні 2020 року знову став на захист України. Загинув 26 березня в наслідок ворожого обстрілу під с. Шуми в зоні проведення операції об’єднаних сил в Донецькій області.
Щирі співчуття Матері, яка виховала Сина-Героя! Ми поділяємо з Вами гіркоту та біль непоправної втрати і низько схиляємо голови в скорботі за нашим захисником.
Вічна пам'ять Герою України - Максиму Абрамовичу – який віддав своє молоде життя за мир та спокій на рідній землі.
Слава Україні!!!
Героям Слава!!!
 
Деталі
Опубліковано: 27 березня 2021
Перегляди: 85

Оголошення про засідання конкурсної комісії конкурсу на посаду керівника закладу загальноосвітньої середньої освіти, що перебуває у комунальній власності Дубровицької міської ради

Оголошення про засідання конкурсної комісії конкурсу на посаду керівника закладу загальноосвітньої середньої освіти, що перебуває у комунальній власності Дубровицької міської ради

 

Друге засідання конкурсної комісії конкурсу на посаду керівника закладу загальноосвітньої середньої освіти, що перебуває у комунальній власності Дубровицької міської ради буде проведено 26 березня 2021 року о 11.00 в приміщенні Дубровицької міської ради за адресою: м. Дубровиця, вул. Воробинська ,4 .

На засідання запрошуються: члени конкурсної комісії, утворені розпорядженням міського голови Дубровицької міської ради від 12.03.2021 року №10 «Про затвердження складу конкурсної комісії для проведення конкурсу на заміщення вакантної посади керівника закладу загальноосвітньої середньої освіти, що перебуває у комунальній власності Дубровицької міської ради» та учасники конкурсу, які претендують на посаду керівника закладу загальноосвітньої середньої освіти.

 

Довідки за телефоном: 2-00-97.

 

Деталі
Опубліковано: 25 березня 2021
Перегляди: 99

Протиепідеміологічні заходи

Деталі
Опубліковано: 24 березня 2021
Перегляди: 92

День житлово-комунального господарства та сфери побутового обслуговування населення!

Шановні працівники й ветерани житлово-комунального господарства та сфери побутового обслуговування населення!
Прийміть щирі вітання з нагоди професійного свята!
На ваших плечах лежить величезна відповідальність за забезпечення життєдіяльності нашої громади. Я щиро дякую кожному працівнику за сумлінну працю та щоденні зусилля, які ви докладаєте, щоб забезпечити затишок і комфорт в наших домівках та на наших вулицях.
Бажаю всім працівникам комунальних служб благополуччя, наснаги, добра, міцного здоров`я та успіхів у всіх починаннях. І нехай слова вдячності від людей щоденно зігрівають вашу душу.
 
З повагою міський голова Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ
Деталі
Опубліковано: 21 березня 2021
Перегляди: 107

Перелік осіб, яких допущено до участі в конкурсному відборі на посаду керівника закладу загальної середньої освіти

Керуючись Положенням про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти, що перебуває у комунальній власності Дубровицької міської ради, затвердженого рішенням Дубровицької міської ради від 25.02.2021 р. № 13 та рішенням конкурсної комісії (протокол від 18.03.2021 року №1), затвердженої розпорядженням міського голови Дубровицької міської ради від 12.03.2021 року №10 до участі в конкурсному відборі на посаду керівника закладу загальної середньої освіти допущено:

1.Климчука Сергія Тимофійовича на посаду директора Берестівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенівДубровицької міської ради;

2.Гриневича Михайла Нестеровичана посаду директора Лютинського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенівДубровицької міської ради;

3.Щур Ірину Леонідівну на посаду директора Кривицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенівДубровицької міської ради;

4.Краєвську Ірину Павлівну на посаду директора Нивецького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Дубровицької міської ради.

Деталі
Опубліковано: 19 березня 2021
Перегляди: 137

Оголошення про конкурс на заміщення вакантних посад

Відповідно до розпорядження міського голови від 17.03.2021 року № 57-к «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника Центру надання адміністративних послуг Дубровицької міської ради», Дубровицька  міська рада, місце знаходження: 34100, Рівненська область, м. Дубровиця, вул. Воробинська, 4, тел.03658-2-02-31,  оголошує конкурс на заміщення  вакантної посади начальника Центру надання адміністративних послуг Дубровицької міської ради.

 

Загальні вимоги до кандидатів:   громадянство України, повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (магістра), стаж роботи за фахом на державній службі (службі в органах місцевого самоврядування) не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше 3 років,вільне володіння  державною мовою, вміння роботи на комп’ютері.

 

Бажаючі взяти участь у конкурсі подають такі документи: заяву про участь у конкурсі (додається); заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки розміром 4 х 6 см; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, а також копію трудової книжки для підтвердження необхідного та належного стажу роботи; копію документа, який посвідчує особу; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних); довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності); декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”. (вид декларації: декларація «кандидата на посаду»).

Документом, що підтверджують знання української мови можуть бути зокрема: документ державного зразка про середню/вищу освіту, в якому є інформація про вивчення предмету (дисципліни), що підтверджують знання української мови або посвідчення щодо вільного володіння державною мовою, видане до 25.10.2019.

До участі у конкурсі не допускаються особи, які: визнані в установленому порядку недієздатними; мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування; у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам; позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін; в інших випадках, установлених законами.

Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», а також  законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відділу.

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається головним спеціалістом юридичного відділу Дубровицької міської ради.

Заяви приймаються протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення даного оголошення, а саме: до 17 год. 30 хв. 16 квітня 2021 року включно, вул. Воробинська, 4 (головний спеціаліст юридичного відділу).

Дата проведення конкурсу: 19 квітня 2021 року о 11.00 год. в приміщення Дубровицької міської ради за адресою: м.Дубровиця, вул Воробинська,4

Звертатися за адресою: м.Дубровиця, вул. Воробинська, 4.Довідки за телефоном: 03658-2-02-31.

Міський голова                                                               Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ

Деталі
Опубліковано: 17 березня 2021
Перегляди: 108

Детальніше...

Оголошення про конкурс на заміщення вакантних посад

Оголошення про конкурс на заміщення  вакантних посад

 

Відповідно до розпорядження міського голови від 15.03.2021 року № 53-к «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад апарату Дубровицької міської ради»,Дубровицька  міська рада,місце знаходження: 34100, Рівненська область, м. Дубровиця, вул. Воробинська, 4, тел.03658-2-02-31,  оголошується конкурс на заміщення  вакантних посад:

 

1. Спеціаліста 1-ї категорії відділу земельних відносин, екології та благоустрою  Дубровицької міської ради– одна штатна одиниця.

 

Загальні вимоги до кандидатів:   громадянство України, вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, відповідного професійного спрямування (землевпорядкування та кадастру, геоінформаційних систем і технологій в управлінні земельними ресурсами); вільне володіння  державною мовою; вміння роботи на комп’ютері. Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 3 років.

2. Начальника відділу містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, приватизації, комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення, мобілізаційної оборонної роботи і охорони праці Дубровицької міської ради – одна штатна одиниця.

 

Загальні вимоги до кандидатів:   громадянство України, вища архітектурна освіта та стаж організаційної і професійної роботи за фахом у сфері містобудування та архітектури не менше 5 років; вільне володіння  державною мовою; вміння роботи на комп’ютері.

3. Головного спеціаліста відділу містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, приватизації, комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення, мобілізаційної оборонної роботи і охорони праці Дубровицької міської ради – одна штатна одиниця.

 

Загальні вимоги до кандидатів:   громадянство України, вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, відповідного професійного спрямування у сфері містобудування та архітектури; вільне володіння  державною мовою; добре обізнані з комп’ютерними технологіями. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи за фахом у сфері містобудування та архітектури не менше 1 року.

4. Провідного спеціаліста відділу містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства, приватизації, комунальної власності, надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення, мобілізаційної оборонної роботи і охорони праці Дубровицької міської ради – одна штатна одиниця.

 

Загальні вимоги до кандидатів:   громадянство України, вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; вільне володіння  державною мовою; добре обізнані з комп’ютерними технологіями. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи за фахом у сфері містобудування та архітектури не менше 1 року.

Бажаючі взяти участь у конкурсі подають такі документи:заяву про участь у конкурсі (додається); заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки розміром 4 х 6 см; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, а також копію трудової книжки для підтвердження необхідного та належного стажу роботи; копію документа, який посвідчує особу; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних); довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності); декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”. (вид декларації: декларація «кандидата на посаду»).

Документом, що підтверджують знання української мови можуть бути зокрема: документ державного зразка про середню/вищу освіту, в якому є інформація про вивчення предмету (дисципліни), що підтверджують знання української мови або посвідчення щодо вільного володіння державною мовою, видане до 25.10.2019.

До участі у конкурсі не допускаються особи, які: визнані в установленому порядку недієздатними; мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування; у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам; позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін; в інших випадках, установлених законами.

Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», а також  законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відділу.

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається головним спеціалістом юридичного відділу Дубровицької міської ради.

Заяви приймаються протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення даного оголошення, а саме: до 17 год. 30 хв. 14 квітня 2021 року включно, вул. Воробинська, 4 (головний спеціаліст юридичного відділу).

Дата проведення конкурсу: 16 квітня 2021 року о 11.00 год. в приміщення Дубровицької міської ради за адресою: м.Дубровиця, вул Воробинська,4

Звертатися за адресою: м.Дубровиця, вул. Воробинська, 4.Довідки за телефоном: 03658-2-02-31.

Міський голова                                                               Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ

 

 

 

Додаток 1

до Порядку проведення іспиту    

кандидатів на заміщення вакантних

посад посадових осіб місцевого     

самоврядування Дубровицької міської ради

 

I. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ

на перевірку знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції» та «Про службу в органах місцевого самоврядування»

 

Питання на перевірку знання по  Конституції України

1. Основні розділи Конституції України.

2. Форма правління в Україні (ст. 5).

3. Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України (ст. 10).

4. Об’єкти права власності Українського народу (ст. 13,14).

5. Найважливіші функції держави та державні символи України (ст. 17,20).

6. Конституційне право на працю, освіту та соціальний захист (ст. 43,53,46).

7. Обов’язки громадянина України (ст. 65-68).

8. Повноваження Верховної Ради України (ст. 85).

9. Порядок обрання Президента України та його повноваження (ст. 103,106).

10. Склад та повноваження Кабінету Міністрів України (ст. 114,116,117).

11. Повноваження місцевих державних адміністрацій (ст. 119).

12. Державний бюджет України (ст. 96).

13. Система адміністративно-територіального устрою України (ст. 133).

14. Система судів в Україні (ст.125).

15. Органи місцевого самоврядування в Україні (ст. 140).

 

Питання на перевірку знання

Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

1. Поняття служби в органах місцевого самоврядування, та поняття посадової особи (ст. 1,2).

2. Право на службу в органах місцевого самоврядування (ст. 5).

3. Основні принципи служби в органах місцевого самоврядування (ст. 4).

4. Основні напрямки державної політики щодо служби в органах місцевого самоврядування (ст. 6).

5. Основні обов’язки посадових осіб місцевого самоврядування (ст. 8).

6. Основні права посадових осіб місцевого самоврядування (ст. 9).

7. Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та присяга посадових осіб місцевого самоврядування (ст. 10-11).

8. Обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби (ст. 12).

9. Класифікація посад та ранги посадових осіб місцевого самоврядування (ст. 14,15).

10. Просування по службі та кадровий резерв служби в органах місцевого самоврядування (ст. 15,16).

11. Атестація посадових осіб місцевого самоврядування (ст. 17).

12. Граничний вік перебування на службі та підстави припинення служби в органах місцевого самоврядування (ст. 18,20).

13. Оплата праці, відпустки посадових осіб місцевого самоврядування (ст. 21).

14. Пенсійне забезпечення посадових осіб місцевого самоврядування (ст. 21,22).

15. Відповідальність за порушення законодавства про службу в органах місцевого самоврядування (ст. 23,24).

 

Питання на перевірку знання

Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

1. Поняття, основні принципи місцевого самоврядування за Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" (статті 2, 4, 5).

2. Реалізація громадянами України права на участь у місцевому самоврядуванні (статті 3, 7, 8, 9,13).

3. Система місцевого самоврядування (статті 5, 6, 10, 11, 12, 14).

4. Форми добровільного об'єднання органів місцевого самоврядування
(стаття 15).

5. Організаційно - правова, матеріальна і фінансова основи місцевого
самоврядування (статті 16, 60).

6. Законодавство України про місцеве самоврядування та державний контроль за діяльністю органів і посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 24).

7. Повноваження сільських, селищних рад (статті 25, 26).

8. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у сфері соціально - економічного і культурного розвитку, планування та обліку (стаття 27).

9. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад в галузі бюджету, фінансів і цін (стаття 28).

10. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад щодо управління комунальною власністю та в галузі житлово-комунального господарства, побутового торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв'язку (статті 29, 30).

11. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у галузі будівництва (стаття 31).

12. Повноваження виконавчих органів у сфері освіти, охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту (стаття 32).

13. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у галузі регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища (стаття 33).

14. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у сфері соціального захисту населення (стаття 34).

15. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у галузі зовнішньоекономічної діяльності, оборонної роботи щодо вирішення питань адміністративно - територіального устрою (статті 35, 36, 37).

Питання на перевірку знання

Закону України «Про запобігання корупції»

1. Визначення термінів "корупція" та "корупційне правопорушення" згідно із Законом України "Про запобігання корупції" (ст. 1).

 2. Визначення термінів "корупційне правопорушення" та "неправомірна вигода" згідно із Законом України "Про запобігання корупції" (ст. 1).

3. Визначення термінів "близькі особи" та "суб’єкти декларування" згідно із Законом України "Про запобігання корупції" (ст. 1).

4. Суб’єкти, на яких поширюється дія Закону України "Про запобігання корупції" (ст. 3).

5. Участь громадськості в заходах щодо запобігання корупції (ст. 21).

6. Обмеження щодо одержання подарунків (ст. 23).

7. Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності (ст. 25).

8. Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів (ст. 28).

9. Переведення, звільнення особи у зв’язку з наявністю конфлікту інтересів (ст. 34).

10. Запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю в особи підприємств чи

корпоративних прав (ст. 36).

11. Утримання від виконання незаконних рішень чи доручень (ст. 44).

12. Подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (ст. 45).

13. Спеціальна перевірка (ст. 56).

14. Вимоги щодо прозорості та доступу до інформації (ст. 60).

15. Відповідальність за корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (ст. 65).

V. Перелік питань з урахуванням специфіки вакантних посад  за напрямом земельних відносин, екології, містобудування, архітектури та благоустрою.

1. Визначення понять «об'єкти містобудування», «об'єкти будівництва», «суб'єкти містобудування», (стаття 4 Закону України «Про регулювання містобудівноїдіяльності»).

2. Види містобудівної документації, (стаття 1 Закону України «Про регулювання

містобудівної діяльності»).

3. Організація планування і забудови територій, (стаття 8 Закону України «Про

регулювання містобудівної діяльності»).

4. Головні напрями містобудівної діяльності, (стаття 2 Закону України «Про основи містобудування»).

5. Умови надання будівельного паспорту забудови земельної ділянки, (ст. 27 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).

6. Яка містобудівна документація підлягає експертизі? (ст.17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності", постанова Кабінету Міністрів України від 25.05.2011№ 548 «Про затвердження Порядку проведення експертизи містобудівної документації»).

7. Види містобудівної документації на місцевому рівні, (ст. 16 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).

8. Генеральний план населеного пункту, (ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).

9. План зонування території, (ст. 18 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).

10. Детальний план території, (ст. 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).

11. Призначення і принципи роботи архітектурно-містобудівної ради. (ст. 20 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).

12. Вихідні дані для проектування об'єкта будівництва, (ст. 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).

13. Здійснення комплексної забудови території. (ст. 33 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).

14. Особливості регулювання земельних відносин при здійсненні містобудівної

діяльності. (ст. 24 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності").

15. Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької

діяльності. (ст. 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»,

наказ Мінрегіону України від 21.10,2012 №244 «Про затвердження Порядку

розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності»).

16.Суб'єкти права власності на землю.(ст.80 Земельного кодексу України»).

17.Продаж та надання в оренду на конкурентних засадах земельних ділянок. (гл.21  Земельного кодексу України»).

18.Особливості набуття і реалізація права довірчої власності на земельні ділянки. (81-1 Земельного кодексу України»).

19. Органи, що вирішують земельні спори.(ст.158 Земельного  кодексу України»).

20.Призначення державного земельного кадастру. (Державний земельний кадастр).

21.Державна реєстрація земельних ділянок. (ст.24 Державний земельний кадастр).

22. Умови відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва. (ст.208 Земельного кодексу України»).

23. Повноваження сільських, селищних, міських рад та їх виконавчих органів у галузі земельних відносин.(ст.12 земельного кодексу України»).

24.Емфітевзис: правова природа, умови, форма, доцільність застосування.

25.Що таке суперфіцій і для чого це право існує ?

26. Об’єкти землеустрою.

27. Категорії земель; цільове призначення земельної ділянки.

28. Проведення нормативної грошової оцінки населених пунктів.

29. Землі комунальної власності.

30.Зміст добросусідства.

 

 

Деталі
Опубліковано: 15 березня 2021
Перегляди: 125

Про скликання сьомої чергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання

 

УКРАЇНА

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ

ДУБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

міського голови

 

від 12 березня 2021 року                                                                             № 5

 

Про скликання сьомої чергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання

 

Відповідно до ст.42, 46, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та регламенту міської ради:

 

  1. Скликати сьому чергову сесію Дубровицької міської ради восьмого скликання 25 березня 2021 року об 11.00 годині у залі засідань адмінприміщення за адресою: м.Дубровиця, вул Воробинська,16.
  2. На розгляд сьомої сесії винести питання:

1. Про затвердження порядку денного сьомої чергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання.

Доповідає:Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ – міський голова.

2. Про внесення змін та доповнень до Регламенту Дубровицької міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 10.12.2020 №16.

Доповідає:Микола ГОДУНКО – секретар міської ради.

3. Про затвердження акту приймання-передачі  та безоплатне прийняття із спільної власності територіальних громад Дубровицького району у комунальну власність Дубровицької міської ради індивідуально визначеного майна, що перебуває на балансі відділу культури, молоді та спорту Дубровицької районної державної адміністрації.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.

4. Про затвердження акту приймання-передачі  та безоплатне прийняття із спільної власності територіальних громад Дубровицького району у комунальну власність Дубровицької міської ради індивідуально визначеного майна, що перебуває на балансі відділу освіти Дубровицької районної державної адміністрації.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.

5. Про затвердження акту приймання-передачі  та безоплатне прийняття із спільної власності територіальних громад Дубровицького району у комунальну власність Дубровицької міської ради нежитлової будівлі, адміністративного приміщення управління праці та соціального захисту населення, яке розташоване за адресою: м.Дубровиця, вул.Воробинська,14а.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.

6. Про затвердження акту приймання-передачі  та безоплатне прийняття із спільної власності територіальних громад Дубровицького району у комунальну власність Дубровицької міської ради будівлі районного методичного кабінету, яка розташована за адресою: м.Дубровиця, вул.Шевченка,36 та перебуває на балансі відділу освіти Дубровицької районної державної адміністрації.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.

7. Про затвердження акту приймання-передачі  та безоплатне прийняття Озерського закладу дошкільної освіти Дубровицької районної ради Рівненської області  і майна, що знаходиться на його балансііз спільної власності територіальних громад Дубровицького району у комунальну власність Дубровицької міської ради.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.

8. Про затвердження Положень про відділи виконавчого апаратуДубровицької міської ради.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу

9. Про  створення центрів культури, туризму та спорту при відділі освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради.

Доповідає:Ніна СТАСЮК- начальник відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради.

10. Про затвердження  Положення про порядок використання шкільних автобусів.

Доповідає:Ніна СТАСЮК- начальник відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради.

11. Про внесення змін до рішення Дубровицької міської ради від 28.01.2021 №105 «Про затвердження актів приймання-передачі  та безоплатне прийняття закладів культури (сільських будинків культури та сільських клубів) із власності територіальних громад сіл, які реорганізовуються шляхом приєднання до Дубровицької міської ради, у комунальну власність Дубровицької міської ради».

Доповідає:Ніна СТАСЮК- начальник відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради.

12.Про внесення змін до рішення міської ради №75 від 24 грудня 2020 року «Про Програму військово - патріотичного виховання та підготовки молоді до служби в Збройних Силах України на території Дубровицької міської ради на 2021-2025 роки».

Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

13.Про внесення змін до рішення  міської ради №70 від 24 грудня 2020 року «Про Програму розвитку житлово-комунального господарства на території Дубровицької міської ради на 2021 рік».

Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

14.Про внесення змін до бюджету Дубровицької міської ради на 2021 рік.

Доповідає: Галина СЕКО – начальник фінансово відділу Дубровицької міської ради.

15. Про затвердження проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок  у власність громадянам на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

16. Про затвердження проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства в межах населених пунктів на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

17. Про затвердження проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства за межами населених пунктів на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

18. Про  надання в оренду нерозподілених (невитребуваних) земельних  часток (паїв).

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

19. Про припинення договору оренди земельної ділянки.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

20. Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) громадянам.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

21. Про проведення інвентаризації масивів земель сільськогосподарського призначення.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

22. Про надання дозволу на розробку проєктів землеустрою щодо відведенняземельних ділянок громадянам на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

23. Про внесення змін до договору оренди земельної ділянки кадастровий номер 5621886900:01:001:0642.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

24. Про передачу в оренду  гр. Калюшу В.М земельних ділянок  для іншого сільськогосподарського призначення на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

25. Про затвердження гр. Савчуку  М.Г проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

26. Про затвердження  проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки  в оренду гр. Шолом Г.О. для ведення товарного виробництва на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

27. Про надання дозволу гр. Мартиновичу В.Д. на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості).

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.    

28.Про затвердження  проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду гр. Лозанюк З.В.  для ведення товарного виробництва на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

29.Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки кадастровий номер 5621887700:04:002:0139.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

30.Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки кадастровий номер 5621885400:04:008:0071.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

31.Про надання дозволу на виготовлення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості)  на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

32.Про розроблення містобудівної документації – детальний план території в м.Дубровиця, вул.Шевченка,158г.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

33.Про припинення договорів оренди земельних ділянок.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

34.Про проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

35.Про  надання в оренду нерозподілених (невитребуваних) земельних  часток (паїв) ТОВ «СТС «Колос».

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

36. Різне.

 

3. Організаційно-правовому відділу міської ради довести до відома депутатів день і час проведення пленарного засідання та орієнтовний порядок денний сьомої сесії міської ради восьмого скликання.

4. Розпорядження про скликання сьомоїсесії оприлюднити на сайті Дуровицької міської ради.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Міський голова                                                                        Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ

Деталі
Опубліковано: 12 березня 2021
Перегляди: 78

Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань туризму, молоді і спорту відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради

Оголошення про конкурс на заміщення  вакантної посади головного спеціаліста з питань туризму, молоді і спорту відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради

 

Відповідно до розпорядження міського голови від 12.03.2021 року № 52-к «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань туризму, молоді і спорту відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради»,Дубровицька  міська радамісце знаходження: 34100, Рівненська область, м. Дубровиця, вул. Воробинська, 4, тел.03658-2-02-31,  оголошує конкурс на заміщення  вакантної посади головного спеціаліста з питань туризму, молоді і спорту відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради.

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається головним спеціалістом юридичного відділу Дубровицької міської ради.

Вимоги до претендентів:

повна  вища  освіта  відповідного  професійного  спрямування  за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста і стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років, навички роботи на персональному комп’ютері, вільне володіння державною мовою.

Бажаючі взяти участь у конкурсі подають такі документи:

заяву про участь у конкурсі (додається);

заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, а також копію трудової книжки для підтвердження необхідного та належного стажу роботи;

копію документа, який посвідчує особу;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”. (вид декларації: декларація «кандидата на посаду»).

Заяви приймаються протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення даного оголошення, а саме: до 12 квітня 2021 року включно, вул. Воробинська, 4 (головний спеціаліст юридичного відділу).

Дата проведення конкурсу: 13 квітня 2021 року о 11.00год в приміщення Дубровицької міської ради за адресою: м.Дубровиця, вул Воробинська,4

Довідки за телефоном: 0660401427.

Міський голова                                                               Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ

Деталі
Опубліковано: 12 березня 2021
Перегляди: 104

Детальніше...

Шановні мешканці Дубровицької міської ради!

     На виконання Доручення Державної екологічної інспекції України від 18.02.2021 року №3-07/677 «Про посилення заходів державного нагляду щодо збереження ранньоквітучих об’єктів рослинного світу», керуючись Законами України «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про рослинний світ», «Про Червону Книгу України» Дубровицька міська рада попереджує про неможливість знищення рослин, занесених до Червоної Книги України. Забороняється торгівля ранньоквітучими рослинами, серед них – підсніжник звичайний, шафран Гейфелів (крокус), білоцвіт весняний. У разі виявлення порушень вимог природоохоронного законодавства щодо реалізації ранньоквітучих об’єктів рослинного світу, в тому числі дикоростучих рослин, занесених до Червоної Книги України, винні особи будуть притягнуті до відповідальності.

Громадяни також можуть протидіяти знищенню червонокнижних рослин. Свідки продажу первоцвітів мають змогу зателефонувати на гарячу лінію ДЕІ (+38 (044) 521-20-38) та повідомити деталі про порушення. Подати свою скаргу також можна за допомогою мобільного додатку Ecoinspector 2.0.

Деталі
Опубліковано: 09 березня 2021
Перегляди: 160

Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади

Оголошення про конкурс                                                                      на заміщення вакантної посади директора Берестівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів         Дубровицької міської ради

Відповідно до рішення сесії Дубровицької  міської ради від 25.02.2021 року № 135 «Про затвердження Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти, що перебуває у комунальній власності Дубровицької Міської ради», Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради  оголошує конкурс на заміщення  вакантної посади директора Берестівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради, місце знаходження: 34109, Рівненська область, Дубровицький район, с. Берестя, вул. Шкільна,4а.

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається начальником відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради.

Вимоги до претендентів:

керівником закладу загальної середньої освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років , організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу;

не може обіймати посаду керівника закладу загальної середньої освіти особа, яка є недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена,  має судимість за вчинення злочину, позбавлена права обіймати відповідну посаду, за рішенням суду визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення, за рішенням суду визнана винною у вчиненні правопорушення, пов’язаного з корупцією,  підпадає під заборону, встановлену Законом України "Про очищення влади".

Усі бажаючі, які відповідають встановленим кваліфікаційним вимогам на посаду керівника закладу загальної середньої освіти, можуть взяти участь у конкурсі подають такі документи:

заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";

автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

копія паспорта громадянина України;

копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);

документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;

копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;

довідка про відсутність судимості;

довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;

мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Заяви приймаються протягом 20 календарних днів з дня оприлюднення даного оголошення, а саме: до 17березня 2021 року включно, вул. Поштова, 11, Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради (інспектор з кадрів, Ярмошевич С.М.).

Дата проведення конкурсу: 25 березня 2021 року о 11.00год в приміщенні Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради, за адресою: м.Дубровиця, вул. Поштова,11

 

Довідки за телефоном: 2-00-97.

 

Начальник відділу                                Ніна СТАСЮК

 

Оголошення про конкурс                                                                      на заміщення вакантної посади директора Кривицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Дубровицької міської ради

 

Відповідно до рішення сесії Дубровицької  міської ради від 25.02.2021 року №135 «Про затвердження Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти, що перебуває у комунальній власності Дубровицької Міської ради», Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради  оголошує конкурс на заміщення  вакантної посади директора Кривицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради, місце знаходження: 34151, Рівненська область, Дубровицький район, с. Кривиця, вул. Шкільна,9.

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається начальником відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради.

Вимоги до претендентів:

керівником закладу загальної середньої освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років , організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу;

не може обіймати посаду керівника закладу загальної середньої освіти особа, яка є недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена,  має судимість за вчинення злочину, позбавлена права обіймати відповідну посаду, за рішенням суду визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення, за рішенням суду визнана винною у вчиненні правопорушення, пов’язаного з корупцією,  підпадає під заборону, встановлену Законом України "Про очищення влади".

Усі бажаючі, які відповідають встановленим кваліфікаційним вимогам на посаду керівника закладу загальної середньої освіти, можуть взяти участь у конкурсі подають такі документи:

заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";

автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

копія паспорта громадянина України;

копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);

документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;

копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;

довідка про відсутність судимості;

довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;

мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Заяви приймаються протягом 20 календарних днів з дня оприлюднення даного оголошення, а саме: до 17березня 2021 року включно, вул. Поштова, 11, Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради (інспектор з кадрів, Ярмошевич С.М.).

Дата проведення конкурсу: 25 березня 2021 року о 11.00 год. в приміщенні  Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради, за адресою: м.Дубровиця, вул. Поштова,11

 

Довідки за телефоном: 2-00-97.

 

 

 

 

Начальник відділу                                Ніна СТАСЮК

 

 

Оголошення про конкурс                                                                      на заміщення вакантної посади директора Нивецького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

 Дубровицької міської ради

 

Відповідно до рішення сесії Дубровицької  міської ради від 25.02.2021 року № 135 «Про затвердження Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти, що перебуває у комунальній власності Дубровицької Міської ради», Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради  оголошує конкурс на заміщення  вакантної посади директора Нивецького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Дубровицької міської ради, місце знаходження: 34152, Рівненська область, Дубровицький район, с. Нивецьк, вул. Шкільна,11.

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається начальником відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради.

Вимоги до претендентів:

керівником закладу загальної середньої освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років , організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу;

не може обіймати посаду керівника закладу загальної середньої освіти особа, яка є недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена,  має судимість за вчинення злочину, позбавлена права обіймати відповідну посаду, за рішенням суду визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення, за рішенням суду визнана винною у вчиненні правопорушення, пов’язаного з корупцією,  підпадає під заборону, встановлену Законом України "Про очищення влади".

Усі бажаючі, які відповідають встановленим кваліфікаційним вимогам на посаду керівника закладу загальної середньої освіти, можуть взяти участь у конкурсі подають такі документи:

заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";

автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

копія паспорта громадянина України;

копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);

документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;

копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;

довідка про відсутність судимості;

довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;

мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Заяви приймаються протягом 20 календарних днів з дня оприлюднення даного оголошення, а саме: до 17березня 2021 року включно, вул. Поштова, 11, Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради (інспектор з кадрів, Ярмошевич С.М.).

Дата проведення конкурсу: 25 березня 2021 року о 11.00год в приміщенні Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради, за адресою: м.Дубровиця, вул. Поштова,11.

 

Довідки за телефоном: 2-00-97.

 

 

Начальник відділу                                Ніна СТАСЮК

 

Оголошення про конкурс                                                                      на заміщення вакантної посади директора Крупівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

 Дубровицької міської ради

 

Відповідно до рішення сесії Дубровицької  міської ради від 25.02.2021 року № 135 «Про затвердження Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти, що перебуває у комунальній власності Дубровицької Міської ради», Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради  оголошує конкурс на заміщення  вакантної посади директора Крупівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Дубровицької міської ради, місце знаходження: 34143, Рівненська область, Дубровицький район, с. Крупове, вул. Шкільна, 8.

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається начальником відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради.

Вимоги до претендентів:

керівником закладу загальної середньої освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років , організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу;

не може обіймати посаду керівника закладу загальної середньої освіти особа, яка є недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена,  має судимість за вчинення злочину, позбавлена права обіймати відповідну посаду, за рішенням суду визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення, за рішенням суду визнана винною у вчиненні правопорушення, пов’язаного з корупцією,  підпадає під заборону, встановлену Законом України "Про очищення влади".

Усі бажаючі, які відповідають встановленим кваліфікаційним вимогам на посаду керівника закладу загальної середньої освіти, можуть взяти участь у конкурсі подають такі документи:

заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";

автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

копія паспорта громадянина України;

копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);

документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;

копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;

довідка про відсутність судимості;

довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;

мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Заяви приймаються протягом 20 календарних днів з дня оприлюднення даного оголошення, а саме: до 17березня 2021 року включно, вул. Поштова, 11, Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради (інспектор з кадрів, Ярмошевич С.М.).

Дата проведення конкурсу: 25 березня 2021 року о 11.00год в приміщенні Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради, за адресою: м.Дубровиця, вул. Поштова,11.

 

Довідки за телефоном: 2-00-97.

 

 

Начальник відділу                                Ніна СТАСЮК

 

Оголошення про конкурс                                                                      на заміщення вакантної посади директора Лютинського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

 Дубровицької міської ради

 

Відповідно до рішення сесії Дубровицької  міської ради від 25.02.2021 року № 135 «Про затвердження Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти, що перебуває у комунальній власності Дубровицької Міської ради», Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради  оголошує конкурс на заміщення  вакантної посади директора Лютинського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Дубровицької міської ради, місце знаходження: 34140, Рівненська область, Дубровицький район, с. Лютинськ, вул. Центральна,52.

Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається начальником відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради.

Вимоги до претендентів:

керівником закладу загальної середньої освіти може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років , організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу;

не може обіймати посаду керівника закладу загальної середньої освіти особа, яка є недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена,  має судимість за вчинення злочину, позбавлена права обіймати відповідну посаду, за рішенням суду визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення, за рішенням суду визнана винною у вчиненні правопорушення, пов’язаного з корупцією,  підпадає під заборону, встановлену Законом України "Про очищення влади".

Усі бажаючі, які відповідають встановленим кваліфікаційним вимогам на посаду керівника закладу загальної середньої освіти, можуть взяти участь у конкурсі подають такі документи:

заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних";

автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

копія паспорта громадянина України;

копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);

документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;

копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;

довідка про відсутність судимості;

довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;

мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Заяви приймаються протягом 20 календарних днів з дня оприлюднення даного оголошення, а саме: до 17березня 2021 року включно, вул. Поштова, 11, Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради (інспектор з кадрів, Ярмошевич С.М.).

Дата проведення конкурсу: 25 березня 2021 року о 11.00год в приміщенні Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради, за адресою: м.Дубровиця, вул. Поштова,11.

 

Довідки за телефоном: 2-00-97.

 

 

Начальник відділу                                Ніна СТАСЮК

 

 

Деталі
Опубліковано: 26 лютого 2021
Перегляди: 185

Про скликання шостої чергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання

УКРАЇНА

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ

ДУБРОВИЦЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

міського голови

 

від 12 лютого 2021 року                                                                             № 4

 

Про скликання шостої чергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання

 

Відповідно до ст.42, 46, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та регламенту міської ради:

 

  1. Скликати шосту чергову сесію Дубровицької міської ради восьмого скликання 25 лютого 2021 року об 11.00 годині у залі засідань Дубровицької районної державної адміністрації.
  2. На розгляд шостої сесії винести питання:

1. Про затвердження порядку денного шостої чергової сесії Дубровицької міської ради восьмого скликання.

Доповідає:Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ – міський голова.

2. Про затвердження звіту про виконання міського бюджету за 2020 рік.

Доповідає:Ірина ВЕЛИКА – начальник фінансово-економічного відділу.

3. Про здійснення повноважень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.

4. Про внесення змін до рішення міської ради від 04 вересня 2020 року №1011 «Про затвердження Переліків першого та другого типу об’єктів комунального майна Дубровицької міської радидля передачі майна в оренду на аукціоні та без проведення аукціону».

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.

5. Про затвердження актів приймання-передачі  та безоплатне прийняття «Трудового архіву Дубровицького району» Дубровицької районної ради і майна, що знаходиться на його балансііз спільної власності територіальних громад Дубровицького району у комунальну власність Дубровицької міської ради.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.

6. Про затвердження актів приймання-передачі  та безоплатне прийняття у комунальну власність Дубровицької міської ради основних засобів та оригіналів документів по майну, власником якого є Дубровицька районна рада.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.

7. Про затвердження акту приймання-передачі  та безоплатне прийняття у комунальну власність Дубровицької міської ради майна (рухомого та нерухомого), яке належить доспільної власності територіальних громад Дубровицького району та перебуває на балансі Дубровицької районної державної адміністрації.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.

8. Про порядок розподілу орендної плати за користуванням комунальним майном Дубровицької міської ради.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.

9.Про структуру виконавчих органів ради, загальну чисельність апарату ради та виконавчих органів Дубровицької міської ради.

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.

10.Про утворення конкурсної комісії для проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунального закладу «Центру надання соціальних послуг» Дубровицької міської ради..

Доповідає:Оксана ДРАГАН – начальник організаційно-правового відділу.

11.Про затвердження Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти, що перебуває у комунальній власності Дубровицької міської ради.

Доповідає: Ніна СТАСЮК- начальник відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради.

12. Про внесення змін до рішення  міської ради №70 від 24 грудня 2020 року «Про Програму розвитку житлово-комунального господарства на території Дубровицької міської ради на 2021 рік».

Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

13. Про внесення змін до рішення міської ради №75 від 24 грудня 2020 року «Про Програму військово - патріотичного виховання та підготовки молоді до служби в Збройних Силах України на території Дубровицької міської ради на 2021-2025 роки»

Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

14. Про внесення змін до рішення міської ради №77 від 24 грудня 2020 року «Про Програму забезпечення пожежної, техногенної та природної безпеки  на території  Дубровицької міської ради на 2021 – 2025 роки».

Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

15. Про Програму   створення    місцевого матеріального резерву для запобігання і  ліквідації   наслідків   надзвичайних ситуацій на території  Дубровицької  міської ради 2021 – 2025 роки.

Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

16. Про внесення змін до рішення міської ради № 79  від 24 грудня 2020 року «Про програму фінансової підтримки закладів охорони здоров’я,  які знаходяться на території Дубровицької міської ради, на 2021-2022 роки».

Доповідає:Микола КУХАРЕЦЬ – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

17. Про програму розвиткупластового руху в закладах освіти Дубровицької міської ради на 2021-2025 роки.

Доповідає:Володимир КУШНІР – депутат міської ради.

18. Про внесення змін до бюджету Дубровицької міської ради на 2021 рік.

Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансово відділу Дубровицької міської ради.

19. Про затвердження Положення про громадські пасовища.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

20. Про затвердження проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для створення громадських пасовищ.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

21. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки несільськогосподарського призначення за межами населеного пункту (кадастровий номер 5621884600:02:005:0033),що перебуває в орендіТОВ «ЛАЙФСЕЛЛ»на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

22. Про припинення договорів оренди  земельних ділянок.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

23. Про прийняття земельної ділянки сільськогосподарського призначення  державної власності у комунальну власність Дубровицької  міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

24. Про надання дозволу військовій частині 1495 Житомирського прикордонного загону на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.    

25.Про затвердження проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок  у власність громадянам на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

26.Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) громадянам.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

27.Про надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки комунальної власності кадастровий номер 5621880400:03:005:1462 на території  Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

28.Про  надання в оренду нерозподілених (невитребуваних) земельних  часток (паїв).

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

29.Про проведення експертної  грошової оцінки земельних ділянок.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

30.Про надання дозволу гр.Нероді Є.Г. на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості).

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

31.Про надання дозволу на виготовлення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості)  на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

32.Про надання дозволу на розробку проєктів землеустрою щодо відведенняземельних ділянок громадянам на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

33.Про  затвердження технічної документації із землеустроющодовстановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) громадянам  Рабешко Л.Б. та Смитанюк Т.В..

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

34.Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки вул.Залізнична,6  в м.Дубровиця.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

35.Про надання дозволу ПрАТ Рівнеобленерго» на розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок  в оренду на території Дубровицької міської ради.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

36.Про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки кадастровий номер 5621887700:04:002:0139.

Доповідає:Катерина ПШЕНИЧНА – завідувач сектору з питань містобудування, архітектури та земельних відносин.

37.Про звіт щодо виконання  бюджету Бережківської сільської ради за 2020 рік.

Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансово відділу Дубровицької міської ради.

38.Про звіт щодо виконання  бюджету Бережницької сільської ради за 2020 рік.

Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансово відділу Дубровицької міської ради.

39.Про звіт щодо виконання  бюджету Берестівської сільської ради за 2020 рік.

Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансово відділу Дубровицької міської ради.

40.Про звіт щодо виконання бюджету Великоозерянської сільської ради за 2020 рік.

Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансово відділу Дубровицької міської ради.

41.Про звіт щодо виконання  бюджету Велюнської сільської ради за 2020 рік.

Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансово відділу Дубровицької міської ради.

42.Про звіт щодо виконання бюджету Залузької сільської ради за 2020 рік.

Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансово відділу Дубровицької міської ради.

43.Про звіт щодо виконання бюджету Колківської сільської ради за 2020 рік.

Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансово відділу Дубровицької міської ради.

44.Про звіт щодо виконання бюджету Лісівської сільської ради за 2020 рік.

Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансово відділу Дубровицької міської ради.

45.Про звіт щодо виконання  бюджету Лютинської сільської ради за 2020 рік.

Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансово відділу Дубровицької міської ради.

46.Про звіт щодо виконання  бюджету Мочулищенської сільської ради за 2020 рік.

Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансово відділу Дубровицької міської ради.

47.Про звіт щодо виконання  бюджету Нивецької сільської ради за 2020 рік.

Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансово відділу Дубровицької міської ради.

48.Про звіт щодо виконання  бюджету Осівської сільської ради за 2020 рік.

Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансово відділу Дубровицької міської ради.

49.Про звіт щодо виконання  бюджету Сварицевицької сільської ради за 2020 рік.

Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансово відділу Дубровицької міської ради.

50.Про звіт щодо виконання  бюджету Селецької сільської ради за 2020 рік.

Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансово відділу Дубровицької міської ради.

51.Про звіт щодо виконання  бюджету Соломіївської сільської ради за 2020 рік.

Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансово відділу Дубровицької міської ради.

52.Про звіт щодо виконання  бюджету Трипутнянської сільської ради за 2020 рік.

Доповідає:Галина СЕКО – начальник фінансово відділу Дубровицької міської ради.

53. Про звернення депутатів Дубровицької   міської ради до Президента України  щодо  поверненнязвання Героя України  (посмертно) Роману Шухевичу та Степану Бандері.

Доповідає:Богдан ПІНЧУК – депутат міської ради.

54. Про результати розгляду депутатського запиту Миколи ПЕТРУШКА.

Доповідає:Юрій ЯРЕМЕНКО – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

55. Різне.

 

3. Організаційно-правовому відділу міської ради довести до відома депутатів день і час проведення пленарного засідання та орієнтовний порядок денний шостої сесії міської ради восьмого скликання.

4. Розпорядження про скликання шостоїсесії оприлюднити на сайті Дуровицької міської ради.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Міський голова                                                                        Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ

Деталі
Опубліковано: 12 лютого 2021
Перегляди: 171
  1. Штормове попередження!
  2. Оголошення про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади
  3. Оголошується конкурс на визначення суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати відпуск препаратів інсуліну

Сторінка 2 із 63

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Догори

© 2021 Дубровицька міська рада