Шановні мешканці!
У зв’язку з проведенням ремонтних робіт на водопроводі 15.09.2021 року буде тимчасово припинено водопостачання в будинках по вул..Артеменка № 24, № 26 та по вул.. Грушевського з 10:00 год. В центральній частині міста буде понижений тиск.
Просимо запастися водою і вибачити за тимчасові незручності.
Адміністрація КП «Міськводоканал»
- Деталі
- Перегляди: 135
Шановні спортсмени, тренери, ветерани та шанувальники спорту!
Щиро вітаю всіх Вас з Днем фізичної культури та спорту України!
День фізичної культури і спорту – це свято, яке уособлює велич сили духу, мужності і патріотизму наших людей, залучає до своїх лав прихильників здорового способу життя, сприяє його популяризації і розвитку, наслідує славні традиції українського народу. Сьогоднішнє зростання рядів сподвижників фізичної культури і спорту – добра ознака утвердження в суспільстві ідеалів людської краси і духовного здоров’я, одвічного прагнення людини до самовдосконалення.
Зичу спортсменам високих здобутків та перемог у змаганнях на славу нашої громади! Нехай Ваш приклад буде поштовхом для масового розвитку фізкультури і спорту, взірцем для юних жителів нашої країни!
Велика вдячність вчителям, тренерам, ветеранам фізкультурно- спортивного руху за гідне продовження традицій з виховання вольової, фізично загартованої та здорової молоді!
В цей святковий день щиро бажаю усім Вам міцного здоров’я, спортивного довголіття, благополуччя, великої наполегливості і наснаги,підкорення нових спортивних висот в ім’я процвітання нашої держави!
З повагою, міський голова Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ
- Деталі
- Перегляди: 65
конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності
На виконання п.2 розділу VI Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності, затвердженого Наказом ФДМУ № 2075 від 31.12.2015р. (з наступними змінами та доповненнями) повідомляємо, що10.09.2021р.відбувся конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для визначення вартості громадського будинку (стоматполіклініки) за адресою: вул.Шевченка,60, м.Дубровиця,Сарненського району, Рівненської областізагальною площею 403,8 кв.м., з метою подальшої передачі його в оренду. За результатами конкурсу переможцем обрано ФОП Борисюк Світлану Анатоліївну.
- Деталі
- Перегляди: 78
Відпуск препаратів інсуліну
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України №239 від 23.03.2016 «Деякі питання відшкодування вартості препаратів інсуліну», з метоюзабезпечення доступності препаратів інсуліну на території Дубровицької міської ради та забезпечення відшкодування їх вартості, повідомляємо, що суб’єктам господарювання , які готові здійснювати відпуск препаратів інсуліну на території Дубровицької міської ради на умовах та в порядку, визначених чинним законодавством, необхідно до 10.09.2021 звернутися до Дубровицької міської ради (м. Дубровиця, вул. Воробинська,16, 2 поверх), з наступними документами:
- лист-пропозиція про бажання укласти договір про відшкодування вартості препаратів інсуліну хворим на цукровий діабет;
- проект договору в 2 екземплярах;
- ліцензія;
- виписка з ЄДР, Статут;
- перелік інсулінів, які підлягають відшкодуванню, із зазначенням ціни в межах референтних цін станом на 01.09.2021.
Докумети необхідно попередньо подати на електронну адресу Дубровицької міської ради (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.) з наступним письмовим підтвердженням.
- Деталі
- Перегляди: 61
З Днем Знань!
Дорогі школярі, студенти, педагоги, батьки!
Щиро вітаю усіх з Днем Знань! Цей день хвилюючий і незабутній своєю атмосферою, барвами осінніх квітів і закличним першим дзвоником, що пролунає в кожному серці радісним настроєм, вірою в завтрашній день та в успіх розпочатих справ.
Хтось із вас вперше переступить поріг класу, а хтось у цьому навчальному році стане випускником і залишить рідну школу.
Бажаю вам, дорогі друзі, здоров'я, щастя та радості, а також невичерпної енергії при здобутті нових знань. Нехай завжди поруч буде підтримка та розуміння ваших рідних та близьких.
З початком нового навчального року!Щасливої дороги у країну Знань!
З повагою міський голова Богдан МИКУЛЬСЬКИЙ
- Деталі
- Перегляди: 83
Як діяти роботодавцю, якщо його працівнику відкрили е-лікарняний?
Уже з вересня заклади охорони здоров'я мають повністю перейти на формування медичних висновків замість видачі пацієнтам звичних паперових листків непрацездатності.
Е-лікарняні формуються автоматично одразу після створення медичного висновку, якщо пацієнт є застрахованою особою – тобто має офіційне працевлаштування, є ФОП тощо. Також е-лікарняний автоматично відкриється для одного із застрахованих батьків, якщо медичний висновок сформовано для дитини, яка потребує догляду.
Як діяти роботодавцю, якщо його працівнику відкрили е-лікарняний?
● Якщо щодо страхового випадку працівника сформують електронний медичний висновок про тимчасову непрацездатність замість видачі паперового лікарняного, на його підставі автоматично сформується е-лікарняний.
● Одразу після створення медичного висновку, працівник повинен повідомити про це роботодавця зручним обом способом. Краще завчасно обговорити на підприємстві, як саме працівники будуть повідомляти про свою тимчасову непрацездатність.
● Сповіщення про відкриття е-лікарняного надійде роботодавцю в кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Портал електронних послуг: https://portal.pfu.gov.ua
Гаряча лінія з питань користування кабінетом страхувальника: 0-800-503-753
● Сформований е-лікарняний стане доступним для перегляду у день його створення. Він одразу матиме статус «Закритий», а після завершення терміну тимчасової непрацездатності працівника його статус зміниться на «Готовий до сплати». З цього моменту е-лікарняний стає підставою для надання матеріального забезпечення.
● На призначення працівнику матеріального забезпечення відведено не більше 10 календарних днів з дня закінчення періоду тимчасової непрацездатності, визначеного е-лікарняним.
● Головий до сплати е-лікарняний друкується або залишається в електронному вигляді (за рішенням роботодавця).
● Кадрова служба або відповідальна особа кадрової служби визначає страховий стаж застрахованої особи (пільги) та кількість календарних днів непрацездатності, що підлягають оплаті за рахунок коштів роботодавця та Фонду соціального страхування України. Зазначена інформація (за бажанням або визначенням роботодавця) формується у паперовому або електронному вигляді.
● Е-лікарняний, відомості щодо визначеного страхового стажу та кількості днів непрацездатності, що підлягають оплаті, передаються до комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства.
● Комісія із соціального страхування на підприємствах продовжує свою роботу та зберігає весь обсяг функцій, передбачених Положенням про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 13.
Положення про комісію: http://www.fssu.gov.ua/.../main/uk/publish/article/958640
● Рішення про призначення або відмову у призначенні матеріального забезпечення комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства передає до підрозділу бухгалтерії підприємства, який нараховує матеріальне забезпечення.
● Бухгалтерією здійснюється розрахунок матеріального забезпечення на підставі е-лікарняного (за необхідності його паперової роздруківки) та рішення комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства. Даний розрахунок записується в електронному або паперовому вигляді (за рішенням роботодавця) та відображається в бухгалтерських проводках.
● Заповнюється заява-розрахунок та подається до відділення Фонду за місцем обліку.
Роз'яснення щодо заповнення заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення (загальне): http://www.fssu.gov.ua/.../main/uk/publish/article/960180
Щодо особливостей оформлення заяв-розрахунків за е-лікарняними: http://www.fssu.gov.ua/.../main/uk/publish/article/975846
Гаряча лінія з питань оплати е-лікарняних: 0-800-501-892
● Подати заяву-розрахунок за е-лікарняними можливо:
- в електронному виді за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення із застосування електронного підпису/печатки,
- або на паперових носіях.
● Більшість роботодавців вже перейшли на електронний документообіг з Фондом соціального страхування України – близько 80% заяв-розрахунків подаються до Фонду онлайн.
● Зверніть увагу, що наявний в електронному кабінеті страхувальника інтерфейс для подання заяв-розрахунків наразі не має функціональної реалізації. У випадку подання роботодавцем заяви-розрахунку через кабінет на сайті Пенсійного фонду така заява-розрахунок не передається до органів Фонду соціального страхування України. Скористайтесь клієнтським спеціалізованим програмним забезпеченням.
● Подати заяву-розрахунок до ФССУ роботодавець має не пізніше 5 робочих днів з моменту прийняття рішення про призначення матеріального забезпечення комісією (уповноваженим).
● Якщо роботодавець має декілька листків непрацездатності різних видів, він має подати заяви-розрахунки окремо за паперовими і е-лікарняними.
● Упродовж одного місяця з дня виплати допомоги працівнику роботодавець направляє до Фонду повідомлення про проведення виплат за встановленою формою. Це також можна зробити в електронному виді.
- Деталі
- Перегляди: 74
До відома отримувачів субсидії!
Відділ соціального захисту Дубровицької міської ради інформує, що громадянам, які отримували житлову субсидію на газове та електричне опалення в опалювальному сезоні 2020 -2021 років і яким її призначення проводиться автоматично, без звернення, необхідно до 01 вересня 2021 року повідомити відділ соціального захисту про наявність умов, а саме:
- загальна площа житлового приміщення перевищує 130.0 кв.м для квартир у багатоквартирному будинку,230 кв м. для індивідуальних будинків(крім житлових приміщень дитячих будинків сімейного типу,прийомних сімей,багатодітних сімей,сімей,у яких на 01.05.2021 року проживають троє і більше дітей,з урахуванням тих, над якими встановлено опіку чи піклування; житлових приміщень, на які оформлено два і більше окремих особових рахунків на оплату житлово- комунальних послуг, за умови,що загальна площа частини або окремого житлового приміщення кожного домогосподарства, на яку призначається субсидія, не перевищує 130 кв.м. для квартири, 230 кв.м. для індивідуального будинку; житлових приміщень,якими забезпечено за рахунок державного чи місцевого бюджету осіб з інвалідністю з ураженнями опорно-рухового апарату, які пересуваються на візках;
- будь-хто зі складу домогосподарства або член сім”ї особи із складу домогосподарства має у власності транспортний засіб, з року випуску якого минуло менше п’яти років та більше ніж один транспортний засіб, з року випуску якого минуло менше ніж 15 років;
- у складі домогосподарства або у складі сім”ї члена домогосподарства є особи, які досягли 18-річного віку і станом на початок періоду не мали доходів, або нарахований середньомісячний сукупний дохід менше ніж розмір мінімальної заробітної плати, або ними не сплачений єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування протягом трьох місяців, або перебували за кордоном сукупно більше 60 днів, крім випадків, коли ці особи навчалися за денною формою або зареєстровані у службі зайнятості, як безробітні, отримували хоча б один із видів доходу, як пенсія, стипендія, допомога при народженні, допомога особам з інвалідністю з дитинства, дітям з інвалідністю, допомогу по безробіттю, по частковому безробіттю на період карантину, надавали соціальні послуги, перебували у місцях позбавлення волі, також перебували у складних життєвих обставинах;
- будь - хто зі складу домогосподарства або член сім”ї особи зі складу домогосподарства протягом 12 місяців перед зверненням здійснив купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), іншого нерухомого майна, транспортного засобу, цінних паперів, будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку та платіж, що випливає з правочинів набуття майнових прав на нерухоме майно та /або транспортні засоби( крім об”єктів спадщини і дарування), благодійну діяльність, надання фінансової допомоги, позики на суму, що перевищує 50 тис.грн;
- наявність простроченої понад три місяці заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг ;
- отримувачем субсидії не повернуто надміру перерахованої ,виплаченої субсидії за попередні періоди;
- у складі домогосподарства або у складі члена домогосподарства є особи,які,за даними Єдиного реєстру боржників,мають заборгованість про стягнення аліментів;
- будь-хто зі складу домогосподарства або член сім”ї особи із складу домогосподарства має у власності більше ніж одне житлове приміщення
- ( квартиру,будинок), крім житла,яке належить на правах спільної сумісної або часткової власності, розташованого у сільській місцевості,на тимчасово окупованій території,або житла,непридатного для проживання,підтвердженого актом;
- будь – хто із складу домогосподарства або член сім”ї особи зі складу домогосподарства на 1 число місяця, з якого призначається субсидія, має на депозитному рахунку кошти в сумі 100 тис.грн. та протягом 12 місяців перед зверненням здійснив операції з купівлі іноземної валюти на загальну суму,що перевищує 50 тис.грн.
- Деталі
- Перегляди: 77
Відбувся конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності
На виконання п.2 розділу VIПоложення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності затвердженого Наказом ФДМУ № 2075 від 31.12.2015р. (з наступними змінами та доповненнями) повідомляємо, що 20.08.2021р.відбувся конкурс з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення оцінки нежитлового приміщення, за результатами якого переможцем обрано ФОП Бондар Олександра Кириловича для проведення оцінки частини громадського будинку (адміністративноїбудівлі) за адресою: вул. Шкільна,4, с.Колки, Сарненського району, Рівненської областізагальною площею 27,7 кв.м.з метою подальшої передачі його в оренду.
Голова конкурсної комісії Ю.Яременко
- Деталі
- Перегляди: 109
Конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для визначення вартості громадського будинку (стоматполіклініки) за адресою: вул. Шевченка,60, м.Дубровиця
ОГОЛОШЕННЯ
Конкурсна комісія з відбору суб’єктів оціночної діяльності Дубровицької міської ради оголошує конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для визначення вартості громадського будинку (стоматполіклініки) за адресою: вул. Шевченка,60, м.Дубровиця, Сарненського району, Рівненської області.
Загальна площа: 403,8 кв.м. (очікувана найбільша ціна надання послуг з оцінки об’єкта оцінки – 3500,00 грн.) .
Мета проведення оцінки – визначення ринкової вартості об’єкта нерухомого майна з метою укладення договору оренди.
Замовник: виконавчий комітет Дубровицької міської ради (офіційний сайт: http://dubrmrada.rv.ua) ;платник - орендар вказаного приміщення.
Кінцевий термін подання документів – 06.09.2021р. включно.
Конкурс буде проведено 10.09.2021р. о 11.00 год. в сесійній залі по вул.Воробинській,16 в м.Дубровиця.
Конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності буде здійснюватися відповідно до Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності, затвердженого наказом Фонду державного майна України 31.12.2015 № 2075 із змінами та доповненнями та з урахуванням умов цього оголошення.
Вимоги до учасників конкурсу, конкурсних документацій викладено у розділах І, ІІ, ІІІ Положення та додатках до нього. Перелік встановленої форми підтвердних документів - у п.6 Положення.
Строк проведення оцінки: протягом 5 к.д. з моменту визначення переможця.
Подібними об’єктами до об’єкта оцінки є: приміщення, частини будівель.
Конкурсна документація подається у запечатаному конверті, в який вкладено окремий запечатаний конверт із конкурсною пропозицією (вимоги до конверту – п.5 Положення ) на адресу конкурсної комісії Дубровицької міської ради: м. Дубровиця, вул. Воробинська,16, тел. 0660393454 ; електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
Голова конкурсної комісії Юрій ЯРЕМЕНКО
- Деталі
- Перегляди: 57
ПрАТ „Рівнеобленерго” буде проводити планові ремонтні роботи
З метою підвищення надійності електропостачання та запобігання аварій в електричних мережах ПрАТ „Рівнеобленерго” буде проводити планові ремонтні роботи. У зв’язку з виконанням цих робіт буде припинено електропостачання.
24 - 31 серпня 2021р., з 09:00 до 17:00 буде відсутня електроенергія в м.Дубровиця частково: вул. Б.Конончуків, Макарівська, Макарівський, Ставкова.
Перепрошуємо за тимчасові незручності і нагадуємо, що таким чином ми дбаємо про безпеку населення.
У разі виникнення питань - звертайтесь без вагань!
Щиро Ваш Кол-центр.
ПрАТ "Рівнеобленерго"
тел. 69-42-98
- Деталі
- Перегляди: 80
Сторінка 12 із 81